Szydełkowa opaska na głowę z guzikami

Ostatnio było coś dla małych, dzisiaj będzie coś dla tych większych, chociaż też niekoniecznie. Szydełkowa opaska na głowę na chłodne dni. Uważam to za świetną alternatywę dla tych co za czapkami nie przepadają. Osobiście bardzo polubiłam noszenie opasek, a w takiej jest równie ciepło jak w czapce, a czasem wygodniej. Wiadomo, co kto lubi :) Opaska wykonana jest z włóczki Wendy (15% wełna, 85% akryl), szydełkiem 5,00 mm; zwykłymi słupkami i półsłupkami więc łatwizna :) Guziki oczywiście drewniane, dotąd nie sądziłam, że tak trudno dostać drewniane guziki, odwiedziłam kilka pasmanterii z mizernym skutkiem, skończyło się oczywiście na niezastąpionym allegro. "Guzie" malowałam sama, bo stwierdziłam, że są za jasne. W rezultacie wyszło nawet lepiej niż się spodziewałam :)



 


Pozdrawiam
Mallen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Craftciarka , Blogger